Projekt Denko po raz pierwszy :)

08:19
Wróciłam! :) Wyjazd do Katowic oraz sam koncert jak najbardziej udane. Deep Purple dali niesamowici, a całego Spodka śpiewającego Smoke on the water, nie zapomnę do końca życia. 
Oto jest, pierwszy projekt denko na Kosmetycznej Obsesji. :) Trzeba przyznać, że nie jestem mistrzynią w szybkości zużywania produktów, więc będą się one pojawiały bardzo nieregularnie i jak będę przekonana o właściwym czasie. Wszystkie produkty, które wam przedstawię, zostały zrecenzowane, więc jest to także małe przypomnienie tego, co przez bloga się przewinęło. 



Avon - Odżywczy krem do dłoni i stóp z masłem shea i imbirem (recenzja)
Lubiłam ten krem, idealnie nadał się na dzień. Jestem jednak przekonana, że w zimę by sobie nie poradził.
Czy kupię ponownie? Nie, ze względu na cenę. 

Bebeauty - Zmywacz do paznokci z lanoliną i gliceryną (recenzja
Zużyłam wiele opakowań tego zmywacza i sprawdzał się bardzo dobrze, znalazłam jednak coś lepszego i to dzięki Wam :).
Czy kupię ponownie? Może kiedyś. 



BeBeauty - Mleczko nawilżające do oczyszczania i demakijażu twarzy o oczu (skóra normalna i mieszana) (recenzja)
To moje ukochane mleczko do demakijażu. Właściwie, to kończę powoli następne opakowanie. 
Czy kupię ponownie? Oczywiście, że tak! 

Elfa,Green Pharmacy, Szampon do włosów normalnych z pokrzywą zwyczajną (recenzja
Nie, nie i jeszcze raz nie! Nie chcę słyszeć o tym produkcie nigdy więcej, zresztą moje włosy też nie. 
Czy kupię ponownie? Nie! 


Ziaja, Ulga Dla Skóry Wrażliwej, Płyn micelarny demakijaż oczyszczanie (recenzja
Całkiem niezły produkt, ale mnie nie zachwycił. Spełniał swoje zadanie, przy czym nie szczypał mnie w oczy oraz nie spowodował żadnych niespodzianek na buzi. 
Czy kupię ponownie? Raczej nie, będę szukała czegoś innego. 

Ziaja - antyperspirant w kremie Activ (recenzja
Dobry antyperspirant, który spełnił w 100% swoje zadanie. Sprawdził się nawet podczas treningów i ekstremalnych sytuacji.
Czy kupię ponownie? Jeśli nie znajdę nic lepszego, to może. 




Płatki kosmetyczne Carea, Cleanic i Lilibe. 
Tutaj recenzja raczej jest niepotrzebna :D. Dla mnie mało ważne jest to jakie płatki używam, byleby spełniały swoje zadanie i były pod ręką, gdy je potrzebuję. 

14 komentarzy:

  1. Sporo tu kosmetyków które znam, mi denko ostatnio już prawie wychodzi samo z reklamówki ale nie mogę się zebrać żeby zrobić foto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będąc szczerą to ja też długo zwlekałam ze zrobieniem samych zdjęć. Taki leniuszek :D.

      Usuń
  2. Szamponik z Green Pharmacy właśnie gości u mnie na półce, a antyperspirant Ziai też lubię i czasem kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon GP czeka w zapasach, a moje włosy bardzo polubiły serie Balea, więc trochę tam jeszcze poleży ;)
    A z wacikami mi nie jest obojętne. Nie raz trafiłam na takie, które powodowały tylko frustrację ;) a to się rozwarstwi, a to wyjdzie kilka na raz... I nigdy nie pamiętam, które to te "złe", więc ostatnio kupuję Biedronkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że sama nie mam dostępu do serii Balea czy Alverde, bo z chęcią bym wypróbowała. :)

      Usuń
  4. Ciekawe produkty! Mam te płatki z Cleanic ;)

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie znam, ale żadnego nie miałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie niestety te mleczko podraznilo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, pierwszy raz słyszę, żeby to mleczko zrobiło komuś krzywdę! :(

      Usuń
  7. Miałam kiedyś szampon GP - straszna porażka ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę sobie tylko wyobrazić jak fajnie było :)
    Z tej gromadki miałam tylko micela Ziaja i w ogóle się u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam ten zmywacz do paznokci z Biedronki, ale wolę Isanę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ten krem z imbirem, ostatnio używałam z Oriflame i mimo iż działanie średnie, to zapach strasznie mnie urzekł.
    Pozdrawiamy koleżankę z naszego miasta! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także pozdrawiam! :* Bydgoszcz górą :D.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.