Post urodzinowy! :) Tag: 40 pytań kosmetycznych

08:50
Sesja nadal trwa, ale dzisiaj jakoś mnie to nie obchodzi :D. Obchodzę bowiem swoje 21 urodziny! Zaczął się już ten okres, kiedy zaczynają rosnąć liczby za dwójką. Z roku na rok czas leci coraz szybciej. 
Nie wiedziałam, czy z tej okazji wstawić kolejną recenzję, czy dać Wam trochę wytchnienia od siebie. Jednak znalazłam swoja inspirację, o tutaj - klik - i jednocześnie zapraszam do zabawy wszystkie chętne blogerki :). 

1. Ile razy dziennie myjesz myjesz swoją twarz? 
Dwa razy dziennie - rano i wieczorem, w szczególnych wypadkach trzy razy, ale to bardzo rzadko. 
2. Jaki masz typ cery? 
Zależy od pory roku, ale mogłabym ją określić jako normalną, z mocną tendencją do przesuszania oraz suchych skórek. 
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy? 
Niestety, obecnie nie mam takiego produktu. 
4. Czy używasz peelingów do twarzy? 
Tak, złuszczam skórę co dwa dni ze względy na suche skórki. 
5. Jaka to marka? 
Soraya. 
6. Jakiego kremu do twarzy używasz? 
Szykuję się co prawda do zmiany pielęgnacji, ale na dzień używam kremu z Ziaji, a na noc Bambino. 
7. Czy masz piegi? 
Nie.
8. Używasz kremu pod oczy? 
Nie, uważam że go nie potrzebuję. 
9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem? 
Wielkiego problemu nie, ale zmagam się z nim co najmniej raz w miesiącu, ze względu na kobiece sprawy ;).
10. Używałaś kiedyś tabletek przeciwtrądzikowych? 
Nie, nienawidzę wszelkich tabletek i leków. 
11. Jakiego podkładu używasz? 
Bourjois Healthy Mix. 
12. Co z korektorem? 
Pod oczy zawsze, na wypryski w zależności od tego czy są. 
13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy? 
W ciepłej. 
14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach? 
Nie miałam ich nawet nigdy założonych. Preferuję swoje zdrowie, długie rzęsy, a ewentualnie na specjalne okazji kępki rzęs. 
15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co trzy miesiące?
Owszem, ja zazwyczaj swoje trzymam dłużej. 
16. Jakiej maskary teraz używasz? 
Maybelline, Rocket Volum Express
17. Sephora czy Mac? 
Nie posiadam i nie używałam nigdy produktów tych marek, ale jeśli mam wybrać co Mac. 
18. Masz kartę pro do Mac?
Nie, nie wiedziałam nawet że coś takiego istnieje :D. 
19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania podkładu? 
Najczęściej pędzla, a jeśli nie mam go pod ręką do swoich paluszków. 
20. Używasz bazy pod cienie?
Nie posiadam żadnej, służy mi za nią korektor, ale zastanawiam się nad zakupem. 
21. Używasz bazy pod makijaż? 
Tylko nad wyjątkowe okazje, na co dzień jej nie potrzebuję.
22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Beże, brązy, odcienie koralowe oraz złotawe.
23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie? 
Zdecydowanie kredka do oczu.
24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką? 
Jeśli mi się kiedykolwiek zdarzyło to tego faktu nie pamiętam, częściej dźgam się szczoteczką do tuszowana rzęs :D. 
25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach? 
Lubię bardzo ich efekt, ale rzadko używam. 
26. Używasz korektorów mineralnych? 
Niestety, nigdy nie miałam z nimi do czynienia, choć chciałabym. 
27. Ulubiona szminka? 
Marki nie podam, gdyż nie posiadam, a jeśli chodzi o odcień to zdecydowanie nude (jasny róż i wszelkie odcienie beżu). 
28. Ulubiony błyszczyk? 
Nie mam. 
29. Ulubiony róż? 
Avon, Color Trend, odcień Cheeky (niestety nie ma już go w sprzedaży o ile wiem). 
30. Kupujesz kosmetyki na e-bay/allegro? 
Bardzo rzadko. 
31. Lubisz kosmetyki z drogerii? 
Tak! Moja kolekcja kosmetyczna składa się w większości z drogeryjnych kosmetyków. 
32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach? 
Nie. 
33. Czy chciałabyś chodzić na lekcję wizażu?
Oj tak! Mam plan w przyszłości udać się do szkoły wizażu. 
34. Czy zdarza Ci się nadmiernie nakładać makijaż? 
Myślę, że każdej kobiecie to się od czasu do czasu zdarza. Staram się jednak tego unikać, lubię naturalny makijaż. 
35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Posklejane rzęsy i brak brwi. 
36. Lubisz kolorowe makijaże?
Na sobie nie za bardzo, lubię je oglądać. Choć, co pewnych rzeczy trzeba ,,dorosnąć". ;)
37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż? 
Chyba nie jestem w stanie wymienić nikogo konkretnego.
38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było? 
Tusz do rzęs.
39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Tak.
40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu? 
Zależy jaki mam humor, ale ogólnie jestem zdania, że bez niego wyglądam nijako. 

Koniec! :)
Buziaki! :* 


Małe P.S. - W niedługim czasie będę kupowała nowy podkład. Niestety nie mam żadnego pomysłu co kupić a zależy mi na średnim kryciu i naturalnym efekcie. Jakieś propozycje? ;) 

19 komentarzy:

  1. fajny jest krem CC z bourjois jesli chodzi o lekki podkład. Trzeba tylko dobrze dobrac kolor bo na buzi może okazać się zbyt ciemny :) Ja mam i jestem zadowolona a mam cerę tłustą co sprawia, że musze go przypudrować ale u mnie się sprawdza :) Będzie wpis na moim nowym blogu na ten temat jak jestes zainteresowana toz apraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za propozycję! na pewno ją rozważę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto spróbować korektorów mineralnych. Sama odkryłam je niedawno i żałuję że dopiero teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!
    Uwielbiam czytać TAGi :D Można z nich wyczytać ciekawe info :)
    Polecam podkład od MaxFactor- http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=55166
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za życzenia i propozycję, każda się przyda :)

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego! ;))
    Niestety podkładu Ci nie polecę żadnego bo sama mam cerę tłustą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Jeśli chodzi o podkład, to polecam spróbować mineralnych

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe - zbrodnia w makijażu - brak brwi :D Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego ;) brak brwi też mnie dobija :p może spróbuj rimmel wake me up ;)
    Zapraszam do mnie na rozdanie
    monique1900.blogspot.com/2014/02/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chyba się na niego skuszę, jestem ciekawa tego rozświetlajacego efektu. dziękuję za życzenia :*

      Usuń
  10. To prawda posklejane rzęsy wyglądają jak nogi pająków!! bleee... o braku brwi nie wspomnę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam Healthy Mix i też mam zamiar kupić coś nowego . Zastanawiam się nad Loreal True Match ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też słyszałam o True Match co nieco, ale zdecyduję się chyba ma Wake Me Up ale coś z Catrice :)

      Usuń
  12. Pozwolisz, że zainspiruję się tym tagiem i opiszę go u siebie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.