Life, Nail Lacquer nr 13, czyli lakier z Super-Pharma ;)

09:26
Mój pierwszy lakierowy post. Kiedyś musiał nadejść ten moment :D. Kocham pastele, noszę je na paznokciach niezależnie od pory roku czy okazji. Za lakierami brokatowymi, lub z takim metalicznym połyskiem, nie przepadam. Uważam, po prostu, że źle wyglądają na moich chudych i drobnych rączkach :D.
W początkach jesieni naszła mnie ochota na coś fioletowego, nie mogłam jednak znaleźć ,,tego czegoś", co by przykuło mój wzrok. Aż tu nagle, wchodzę do SuperPharma i widzę lakiery Life w promocji. Produkuje je polska firma kosmetyczna Ados, ich stronę internetową znajdziecie tutaj -> klik. Nigdy nie miałam do czynienia z produktami tej marki, a szkoda. Moją uwagę przykuł przepiękny liliowy odcień. 5,5 ml kosztowało mnie 3,49, bez promocji cena pewnie waha się między 4-5 zł. 



Jedna, cieniutka warstwa w zupełności wystarcza, by pokryć całą płytkę i nie było żadnych prześwitów. Lakier szybko wysycha, po około 10 minutach, można swobodnie powrócić do swoich zajęć. Pędzelek jest mały, ale przez to precyzyjny oraz nabiera odpowiednią ilość produktu. Używam pod niego tylko odżywki z Eveline 8w1. Trzyma się w takiej formie 5-6 dni bez większych odprysków.
Jestem przekonana, że zużyję go w całości bo buteleczka nie jest duża, a też nie zdąży zgęstnieć.

Ten kolor skradł moje serce. Będę musiała wypróbować inne. :) 
Używałyście kiedyś tych lakierów? 

9 komentarzy:

  1. Nie używałam tych lakierów. Efekt podoba mi się, lakier w kolorze liliowym też bym chciała mieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor piękny, a jeżeli trzyma się 5-6 dni to świetnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bardzo lubię takie liliowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy kolor, bardzo podobny mam z Wibo z serii Extreme Nails :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor :) u mnie dopiero otwiera sie SP więc napewno nie zapomne o tych lakierach , w marcu otwarcie nowej galerii :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny ile bym dala zeby i u mnie jakis lakier wytrzymal tak dlugo :( Jestem zachwycona jezeli lakier trzyma sie 3-4 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest cudowny :) trwałośc zaskakująca ;)
    dla mnie w sumie nie ma to większego znaczenia bo szybko zmieniam to co mam na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny kolorek mialam podobny ale z rimmela;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.