Isana - Zmywacz do paznokci o zapachu migdałów + chwalipięta :D

10:26
Mogę napisać, że dziś coś z serii: ,,Blogerki i czytelniczki made me buy it". Chodzi oczywiście o słynny już zmywacz z Isany, który mi polecałyście. 
Jeżeli się maluje paznokcie, to posiadanie zmywacza w swoich zapasach kosmetycznych jest niezbędne, oczywista sprawa. Ten z BeBeauty, był przez wiele miesięcy bywalcem mojej kosmetyczki i zarówno ulubieńcem. Jednak lubię odkrywać nowe rzeczy, więc staruszek poszedł w odstawkę, a pojawiło się polecane przez Was cudo, które już zapewne mnie nie opuści. 


Opis producenta:
- o zapachu migdałów z wysokiej klasy olejem
- usuwa lakier szybko i dokładnie
(Prosto i zwięźle :D) 

Skład:Acetone, Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Parfum, Limonene, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionione, CI 19140, CI 42090



Prezentowany produkt ma dwie wersje: 250 oraz 125 ml. Podeszłam do zakupu odrobinę z rezerwą, kupiłam mniejszą buteleczką, popełniając przy tym ogromny błąd. Cena obu wariantów waha się między 4 a 7 złotych. Do kupienia w każdym Rossmannie. 
Muszę przyznać, że unikałam zmywaczy z acetorem, zrobiłam wyjątek i nie żałuję. W opisie znajdujemy zwrot: ,, z wysokiej klasy olejem". Gdzie go znajdziemy? Na trzecim miejscu w składzie. Caprylic/Capric Triglyceride to mieszanka roślinnych kwasów tłuszczowych, zawierająca w sobie właściwości oleju palmowego i kokosowego. W dodatku jest to substancja natłuszczająca, wygładzająca oraz zapewniająca odpowiednia ochronę. 
Opakowanie to jedyny, wielki minus. Nakrętka, którą zakręca się na szyjce jest po prostu za słabo przymocowana, przez co wystarczy zmywacz umieścić w pozycji leżącej, poprzekręcać opakowanie w każdą stronę i wylanie gotowe. Nie polecam brać go ze sobą w żadne podróże. Dozownik produktu także pozostawia wiele do życzenia, a przez to cierpi jedynie wydajność, gdyż wacik jest zawsze zbyt mocno nasączony.
Zapach ma typowy dla zmywaczy, czyli duszący, ale można w nim wyczuć delikatne próby przełamania tego smrodku. Pozostawia na płytce paznokcia lekko migdałowy zapaszek.
Dzięki temu produktowi, zmywanie lakieru przestanie być udręką. Doskonale radzi sobie z każdym kolorem, nawet czerwienią i czernią, bez nadmiernego tarcia oraz przede wszystkim rozmazywania. Pomalowałam nawet swoje pazurki na jedyny brokatowy odcień jaki posiadam i doznałam szoku, bo poradził sobie z nim w przeciągu kilku sekund. Nie wysuszył mi płytki paznokci, choć ostatnio zauważyłam delikatne pogorszenie się kondycji skórek, zaczęłam je więcej nawilżać i problem praktycznie znikł. 


Polecałyście wy, polecam i ja! :) 
Buziaki! :* 

P.S. Muszę się Wam koniecznie pochwalić. W końcu po prawie trzech miesiącach znalazłam swoją torebkę idealną, która spełnia wszystkie moje oczekiwania! Można ją znaleźć tutaj. Tyle na tym portalu dobroci, że chętnie przygarnęłabym wszystko! :) 





17 komentarzy:

  1. Chyba nie ma kobiety, która nie lubiłaby tego zmywacza :) Również u mnie obecnie stoi na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również mój ulubiony ;) zaczęłam od różowej wersji, która nie była zbyt rewelacyjna a skończyłam na tej i już innego zmywacza nie szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różową mam plan przetestować, bo chciałabym mieć pełny ogląd co jest lepsze :).

      Usuń
  3. ja uwielbiam ten zmywacz. nie patrze juz na inne :) torebka śliczna! klasyczna i do wszystkiego pasuje. mam podobna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie także przestanę patrzeć na inne. Od torebki właśnie wymagałam klasyki i prostoty :).

      Usuń
  4. Też polubiłam się z tym zmywaczem, chociaż nie jestem pewna czy przypadkiem nie przyczynił się do rozdwajania płytki paznokcia. Albo on albo nowa odżywka, muszę to jeszcze zweryfikować.
    Ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobna torebka pojawiła się jakiś czas temu (ze dwa katalogi wstecz) w Avonie ;) Niemniej jednak ta Twoja jest bardzo ładna, odpowiada mi taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie miałam styczności z katalogiem z Avonu, więc nawet nie wiedziałam. Cieszę się, że się podoba. :)

      Usuń
  6. A ja nie znam tego zmywacza. Używam teraz tego z Sally Hansen i jestem nim zachwycona.
    Torba jest śliczna, lubię takie duże torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie niestety ten zmywacz zupełnie się nie sprawdza :(
    Torebka bardzo klasyczna, ale widać ze pojemna, lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie torebka musi być pojemna, bo noszę w niej połowę domu :D.

      Usuń
  8. miałam ten zmywacz, jest w porządku, ale szczerze mówiąc nie jest dla mnie jakimś hitem ;)
    torebka super, też taką kiedyś chciałam, chyba powrócę do myśli o niej :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie bardzo przepadam za tym zmywaczem, zapach z czasem zaczął mnie drażnić, pozostawia na moich paznokciach biały nalot

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ulubiony zmywacz! Nie zamienię go na żaden inny ;) świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje, tez jestem na etapie poszukiwania torebki idealnej :) Zmywacz bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.