BeBeauty - Micelarny żel do mycia i demakijażu

10:52
Ostatnimi czasy dużo siedzę w domu, przez sesję oczywiście, która nie chce się skończyć, a co za tym idzie maluję się dużo rzadziej. Doszłam do wniosku, że nie będzie mi się chciało codziennie przemywać twarzy mleczkiem, a sam płyn micelarny nie wystarczy. Przypomniałam sobie wtedy o micelarnym żelu do mycia i demakijażu marki BeBeauty, który dostaniemy w Biedronce za niecałe 5 zł. Dodam jeszcze, iż produkty tej marki są produkowane przez polską firmę Topła, a ten dokładnie żel ma nawet podobny skład do droższego odpowiednika, różnią się one może trzeba składnikami. 



Opis producenta:
Micelarny żel oczyszcza skórę twarzy i oczy z wszelkich zanieczyszczeń przywracają komfort nawilżenia i odświeżenia. Zawarte micele zapewniają niezwykle wysoką skuteczność oczyszczania, nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka. Zawarty w żelu d-panthenol utrzymuje optymalny poziom nawilżenia, łagodzi podrażnienia oraz przynosi uczucie natychmiastowego ukojenia. Skóra po użyciu żelu jest głęboko oczyszczona, nawilżona i odzyskuje uczucie komfortu.
- doskonale oczyszcza z makijażu i zanieczyszczeń
- skutecznie nawilża i koi podrażnienia
- odświeża i orzeźwia
- przywraca uczucie komfortu

Sposób użycia:
Niewielką ilość żelu rozprowadzić kolistymi ruchami na powierzchni twarzy. Następnie dokładnie spłucz wodą. Stosuj codziennie, rano i wieczorem. 


Skład:
Skład: Aqua, Propylene Glycol, Disodium Cocoamphodiacetate, PEG-40. Hydrogenated Castor Oil, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Poloxamer 184, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Peat Extract, Propylene Glycol (and) Sophora Japonica Flower Extract, Sodium Hydroxide, Sodium Citrate, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Citric Acid, Parfum, Menthylparaben, Propylparaben, Methylisothiazolinone.




Opakowany w miękką tubkę żel, zamykany jest na tzw. ,,klik". Bez problemu można wydobyć całość produktu ze środka, gdyż opakowanie można przeciąć, a nawet bez tego wyciska się go bez problemu. Bardzo podoba mi się fakt, iż ma matową strukturę, dzięki czemu dobrze leży w dłoni, nie wyślizgując się. Co do otworu dozującego, nie mam żadnych zastrzeżeń i ilość produktu można dowolnie regulować. Szata graficzna opakowania jest prosta, przyjemna dla oka oraz estetyczna. Można go zabrać ze sobą w podróż, jako jedyny produkt do demakijażu czy pielęgnacji skóry twarzy, a dzięki temu choć odrobinę bagaż będzie lżejszy. 
Ma ciężki do zdefiniowania, słodkawy oraz świeży zapach. Żel jest bezbarwny oraz bardzo gęsty. Po kontakcie z wodą nie zmienia swojej struktury i co ważne, w ogóle się nie pieni. Niewielka ilość wystarcza, by rozetrzeć ją na całej buziuli. Zmywanie jest szybkie oraz przyjemne za sprawą braku piany. 
Używałam tego żelu do wyczyszczenia buzi z codziennych zanieczyszczeń oraz zmycia ewentualnego makijażu, pomijając okolicę oczu, więc do tego się nie odniosę, jednak wiele dziewczyn pisało, że i to tego się nadaje. Żel w przecudowny sposób zmywa i oczyszcza twarz. Wystarczy delikatnymi, kolistymi ruchami rozprowadzić produkt, potem go zmyć, a na buzi nic nie pozostaje. Późniejsze używanie toników, czy płynów micelarnych staje się całkowicie zbędne. Cera staje się odświeżona, gładka oraz odrobinę nawilżona. Nie pozostawia także żadnego filmu. Osobiście po zabiegu odczuwałam delikatne ściągniecie skóry, lecz nie w jakimś rażącym stopniu, który strasznie by mi przeszkadzał. Wiecie, że mam skłonności do zaskórników, trądziku i suchych skórek. W żadne sposób produkt ten nie pogorszył stanu mojej cery, a wręcz ją poprawiał. 
Co znajdziemy w składzie? Oczywiście wodę, substancje odtłuszczające, ograniczające utratę wilgoci, wygładzające i zmiękczające, odbudowujące barierę lipidową skóry, także działające przeciwzapalnie, nawilżająco oraz regenerująco. 

Uwielbiam ten żel i na pewno nie zniknie on z mojej codziennej pielęgnacji.
Miałyście? Używałyście? :) 

9 komentarzy:

  1. ja go bardzo lubię:) i zmywam nim oczy i nic nie piecze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiałam się nim zmywać oczy, ponieważ noszę soczewki, a też są bardzo wrażliwe.

      Usuń
  2. jeszcze nie miałam, ale zamierzam go kupić. Tyle już dobrych opinii słyszałam, że muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie posiadam ale mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam kiedys mleczko z Bebeauty i mnie podraznialo, natomiast zel do twarzy byl bardzo fajny, wiec chyba w tym wypadku pozostaje zaryzykowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle słyszę o tych kosmetykach, ale po ostatnim teście żelu do mycia twarzy Eucerin, który zupełnie się nie sprawdził, trochę obawiam się testowania nowości. Ciekawość jednak wygra, tak sądzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.