Nowości pielęgnacyjne

14:19
Witajcie Słoneczka! :*
Przedstawiając Wam jakiś czas temu nową kolorówkę, zapowiedziałam także nowości pielęgnacyjne. Oto więc one w pełnej krasie. Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z zakupów, gdyż zaczęłam już poszczególne produkty testować i po pierwszym razie byłam zaskoczona i zarazem zachwycona. Większość z nich to następcy produktów, które już mi się pokończyły, ale projekt denko pojawi się dopiero, jak uzbieram troszkę więcej ,,śmieci" :D. 


Na zdjęciu prezentują się ;) : 

  • Ziaja, Masło Kakaowe, Kremowe mydło pod prysznic; cena: 6,39
  • Soraya, Świat Natury, Morelowy peeling ultra oczyszczający; cena: 11,99
  • Isana, zmywacz do paznokci; cena: 3,99 
  • Bourjois, Eau Micellaire Demaquillante [Micellar Cleansing Water] (Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu); cena: 13,99
  • Rossmann, Isana, Handcreme Intensiv (Krem do rąk z 5% urea); cena: 3,99 (promocja) 

Używałyście któryś z tych produktów? 

xoxo!
Młoda. 

11 komentarzy:

  1. daj znać jak spisze się peeling soraya

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaki fajny krem do rąk z Isany i jaka cena

    OdpowiedzUsuń
  3. O moj ulubiony peeling swietny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zmywacz Isana najlepszy - pokochasz:)
    Reszty nie znam więc czekam na opinię:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten zmywacz Isany

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobnie jak dziewczyny, polecam zmywacz Isana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten płyn micelarny miałam i nawet fajny :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kosmetyki ziai z masełkiem kakaowym to mój niezbędnik na lato! a zmywacz z Isany to mój ulubieniec całego roku :D polecam ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.