Liebster Blog Awards

17:50
Witajcie Słoneczka!
Wspominałam już o zaskoczeniu, jakim była nominacja do Liebster Blog Awards i przychodzę z obiecanymi, dodatkowymi informacjami na ten temat. :) 


Zasady: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 

Odpowiedzi na zadane pytania:
1.Dlaczego zdecydowałaś się na założenie i prowadzenie bloga? 
Kosmetykami i makijażem interesuję się od bardzo dawna, zaszczepiła to we mnie mama. Przez całe liceum bardzo czynnie pracowałam w radiu, prowadziłam autorką audycję. Teraz pracuję w trochę innej formie, gdyż piszę, a blog jest częścią radia. Praca i połączenie hobby, pasji w jednym. 
2.Najbardziej lubię dbać o ... i dlaczego? 
O swoją twarz, która uważam za swoją wizytówkę. Wszyscy znajomi kojarzą mnie z tego, że zawsze mam idealnie wypielęgnowaną i zadbaną buziulę :D. 
3. Gdybym miała używać tylko jeden kosmetyk kolorowy, byłby bo..
Tusz do rzęs do pokreślenia spojrzenia. 
4. Mój sekretny sposób na piękno...
Pielęgnacja, bo to ona jest podstawą każdego dobrego makijażu. 
5. Najchętniej relaksuję się przy..
Moim chłopaku, który jest ukojeniem na wszystko ;). 
6. Co każda kobieta powinna mieć w swojej szafie?
Przede wszystkim to, w czym czuje się najlepiej, ale takim must have powinna być mała czarna. 
7. Ulubiony film, który poleciłabym każdemu to...
Forrest Gump. 
8. Najbardziej chciałabym się nauczyć..
Prowadzić samochód.
9. Złota rada dla młodszej siostry.
Zawsze bądź sobą. 
10. Jaki jest Twój największy życiowy sukces?
Dostanie się na studia prawnicze. 
11. W przyszłości widzę siebie jako...
Uroczą Panią prokurator lub właścicielkę własnego biznesu. 

Powinnam teraz nominować 11 blogów i zadać 11 pytań. Niestety chyba nie potrafię tego dokonać, gdyż blogi które znam zostały już nominowane, a powtarzać się nie chcę. Kosmetyczna Obsesja istnieje 3 miesiące i dopiero poznaję ten blogowy świat. Mam więc taką cichą nadzieję, ze mi wybaczycie. 

Pozdrawiam!
Młoda. :) 


6 komentarzy:

  1. Ten micel dalej jest w Biedronce :) Mieli go wycofać, ale nadal jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoszzz! :D w takim razie musieli go nie mieć na stanie wtedy i takie odniosłam wrażenie :) dziękuję za info

      Usuń
  2. Fajne odpowiedzi, jesteś bardzo oryginalna i sympatyczna:) Lubię do Ciebie zaglądać :) Całuski :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi :) Cieszymy się, że wzięłaś udział w naszej nominacji :) Gratuluję pracy w radiu, zawsze mnie się to marzyło :) Powodzenia w tworzeniu tej pięknej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za nominacje :). Na marzenia nigdy nie jest za późno :).

      Usuń
  4. ja najbardziej lubię dbać o swoje dłonie :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.