Ziaja - antyperspirant w kremie Activ

13:00
Witam was bardzo serdecznie Słoneczka!
Mam nadzieję, że orkan Ksawery nie dał się za bardzo we znaki :D. Zapraszam na weekendową recenzję. 






Uwielbiam markę Ziaja, więc zawsze z wielką przyjemnością testuję ich produkty. Antyperspirant zakupiłam w Rossmannie, nie pamiętam jedynie jego ceny, na pewno nie przekracza ona 10 zł. Można go dostać w wielu miejscach, nie tylko w drogeriach, ale i w zwykłych marketach. Bardzo poręczne, moim zdaniem ładne opakowanie ma pojemność 60 ml i nadaje się do noszenia w torebce, czy też do zabierania ze sobą w podróże. 
Produkt ma cytrusowy, śliczny zapach, który w ciągu dnia jest praktycznie nie wyczuwalny. Konsystencja jest dość lejąca, nie przeszkadza to jednak w aplikacji. 
Zupełnie nie sprawdził się u mnie w czasie upałów i przestałam go używać. Powróciłam do niego teraz, gdy brakowało mi jakiejś ochrony, a trzeba przyznać, że prowadzę dość aktywny tryb życia i muszę czuć się po prostu komfortowo. Jak na taką porę roku jest idealny. Stosuję go zawsze rano i do końca dnia nie muszę o nic  martwić. Zapewnia mi ochronę, ogranicza wydzielanie potu, nie ma żadnego nieprzyjemnego zapachu, a skóra jest sucha i świeża przez cały dzień.
Co jest bardzo ważne to, to że antyperspirant nie brudzi ubrań, a i nie odczuwałam pieczenia po zabiegu depilacji, żadnych podrażnień czy uczulenia.






Skład produktu może być zarówno jego wadą jak i zaletą. Nie posiada on parabenów, alkoholu i barwników, ale na przykład ma już w sobie aluminium, który odpowiedzialny jest za blokowanie porów, a przy tak mocnym działaniu, może to skutkować wysuszeniem skóry, na szczęście u siebie nie zauważyłam takiego efektu mimo codziennego stosowania. 
Wchłania się całkowicie, ale trzeba po zastosowaniu odczekać parę minut, co może być troszkę nieprzyjemne. 
Ogólnie wywarł na mnie dość dobre ważenie i na pewno nie jest bublem. Spełnił moje oczekiwania, więc czego chcieć więcej :).
A może wy miałyście z nim styczność? 

Pozdrawiam,
Młoda!

1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.