Essence - Sun Club Matt Bronzing Powder - Blondes

18:23
Hej Słoneczka!
Chciałabym przedstawiać Wam produkt, który znajduje się w mojej kosmetyczce ponad 2 lata.

 To ogromne opakowanie zawierające 15g produktu, kosztuje około 15 zł. Znajdziemy je w szafach Essence, które są na przykład w drogeriach Natura czy Hebe. Jak widzicie na zdjęciu, moje po ponad dwóch latach, jest już dość mocno zdezelowane, napisy się wytarły, ale na szczęście się nie zepsuło, nie złamało, a ma do tego tendencje. 
Używam go codziennie, czasami nawet ,,podkrada" mi go moja mama, a nadal nie widać jego końca, mimo że sięgnęłam do dna.
Bronzer pachnie kokosem, zapach ten z upływem czasu nie znika, a po aplikacji można go nawet wyczuć na skórze. Nie jest to drażniąca czy przeszkadzająca woń, co mnie cieszy, gdyż zbyt intensywny zapach kokosa mi przeszkadza, a wręcz denerwuje po dłuższym czasie :D. 
Idealne sprawdza się do konturowania twarzy i do opalania twarzy, gdyż jest zupełnie matowy, nie znajdziemy w nim żadnej choćby najmniejszej drobinki. 




Jak dla mnie ma idealny kolor dla blondynek, choć u dziewczyn z bardzo jasnym odcieniem włosów czy skóry może być za ciemny, a wręcz zbyt pomarańczowy. Ma świetną pigmentację, przez co nie trzeba nakładać dużej ilości produktu, ale jednoczenie powinno się być uważnym by z nim nie przesadzić. Łatwo się rozciera, bez problemu się z nim pracuje, nie tworzy plam czy placków.
Wytrzymuje na buzi cały dzień bez poprawek. Wygląda na buzi bardzo naturalnie, daje efekt wymodelowanej i odświeżonej cery. 
Czytałam opinie, że był przyczyną wyprysków na twarzy i innych problemów, u mnie nie było takiego efektu, nie zrobił i nie robi mi żadnej krzywdy.
Bardzo go lubię, ale jak się tylko skończy (o ile to kiedyś nastąpi :D) to kupię coś nowego!



2 komentarze:

  1. bardzo lubię firmę essence ale tego bronzera jeszcze nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także bardzo lubię tę firmę :) dobre i w niskiej cenie

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.