Eveline, Big Volume Lash Professional Mascara Natural BIO Formula

13:05
Hey!
Jak to się mówi: ,,piątek weekendu początek", więc zacznijmy go odpowiednio, czyli nową recenzją. Dziś coś od firmy Eveline.


To cudeńko, w pięknym zielonym opakowaniu ma pojemność 9 ml. Jego cena to około 15 złoty.
Zacznę niestandardowo od minusów, bowiem znalazłam tylko jeden. Jest nim dostępność tego produktu. Szafę Eveline udało mi się spotkać jedynie w drogerii Hebe i zdarzyło mi jednorazowo widzieć go w Super-Pharmie.
Tusz jest czarodziejem. Przepięknie rozdziela rzęsy, nadając im mega objętość i delikatnie pogrubienie. Tworzą się przecudne wachlarzyki, a oczy stają się od razu większe a spojrzenie bardziej wyeksponowane. Wydłuża, i to bardzo, a dzięki fenomenalniej silikonowej szczoteczce dosięga nawet tych najkrótszych rzęs w kąciku oka. Może nie podkręca spektakularnie, ale na pewno rzęsy są uniesione. Ma ładny, głęboki czarny kolor.
Co jest dla mnie bardzo ważne, to to, że nie pogarsza stanu rzęs – nie zauważyłam żadnego przerzedzenia, osłabienia czy wypadania. Mogę śmiało stwierdzić, że długo się utrzymuje i nie musiałam się przejmować tym, że się osypie. Nie kruszy się i co ważne rzęsy po użyciu nie są sztywne, lecz giętkie i elastyczne.
Kolejny plus to wydajność, swój posiadam już ponad pół roku i dopiero teraz zaczął delikatnie gęstnieć. Łatwo i bez problemów się zmywa. Powrócę jeszcze na chwilę do szczoteczki, gdyż nie wspomniałam, że jest ona dość duża, ale moim zdaniem każdy sobie z nią poradzi i nie będzie narzekał.
Dodam, że produkt nie był testowany na zwierzętach i nie zawiera w składzie wosku, który potrafi podrażniać oczy.
Wygląda na to, że znalazłam swój KWC wśród tuszów do rzęs. 


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.