Essence - Fix & Matte Translucent Loose Powder

20:10
Witajcie!
Zapraszam na pierwszą recenzję. Dziś zajmę się produktem marki Essence, z którą zapewne każda kobieta miała kiedyś styczność. Szafy tej firmy możemy znaleźć w Drogeriach Natura i trzeba przyznać, że za niewielkie pieniądze możemy dostać dobre produkty. 






 Co obiecuje producent?
,,Ujednolica i matuję cerę. Zapewnia trwały makijaż bez efektu świecenia się przez cały dzień. Dopasowuje się do każdego odcienia cery." 





 Jaka jest moja opinia? Jako mały minus podam dostępność produktu. Drogerie Natura potrafią być słabo zaopatrzone, a też produkty szybko schodzą i trzeba się najeździć, aby trafić na upragnioną rzecz. Ratunkiem może być złożenie zamówienia przez internet, ale trzeba się liczyć z dodatkowymi kosztami. 
Kupując za około 15 zł puder, dostajemy 15,5 g produktu, który jest strasznie wydajny. Swój posiadam od października zeszłego roku, używałam go co prawda z przerwami, ale obecnie stosuję go codziennie do wykończenia i utrwalenia makijażu. 
Jak to puder transparentny, więc ma biały kolor, nie widać go jednak na twarzy po zastosowaniu i dostosowuje się do odcienia cery, więc nie zmienia koloru podkładu.  Jest bardzo drobno zmielony. 
Trzeba uważać z ilością aplikowaną na twarz, gdyż przy nałożeniu zbyt dużej ilości produktu skóra robi się szorstka, puder podkreśla suche skórki i ja osobiście, mam wrażenie ściągnięcia skóry.   Moją skórę matuje na około 5 do 6 godzin, po czym muszę sięgnąć po puder do poprawek. Trzeba przyznać, że nie jest to najgorszy wynik, obawiam się jednak że dziewczyny, posiadające cerę tłustą, szybko przetłuszczającą się mogą być niezadowolone. Makijaż jednak pozostaje nienaruszony przez cały dzień.
Bardzo przeszkadza mi brak dodatkowego zabezpieczenia między zakrętką a sitkiem. Zawartość potrafi się rozsypywać przy otwieraniu i zamykaniu opakowania, a gdy chcemy wysypać trochę produktu robią się z tego gigantyczne ilości, które mogą nawet ,,dymić", jeśli mogę to tak ująć. Z tego co udało mi się dosłyszeć, to podobno zmieniła się szafa graficzna opakowania i zmniejszyła się pojemność opakowania. 
Puder nie wysusza mojej cery, nie powoduje też powstawania trądziku, nie zatyka porów i nie uczula, mimo tego że w składzie posiada wiele parabenów.

Podsumowując: ogólnie jestem zadowolona z tego produktu. Myślę, że jeśli nie znajdę nić lepszego od niego to z pewnością do niego powrócę, ale niech najpierw się skończy :D. 

Pozdrawiam!

1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.